یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

میکرونیدلینگ | جوانسازی صورت | مزوتراپی صورت | ویولت کر

۶ بازديد

شاید برای شما تا حالا پیش آمده باشد که برای جوانسازی صورت و پوست دنبال یک مجموعه مناسب و با کیفیت باشید

مجموعه زیبایی ویولت برای تمامی خدمات پوست، میکرونیدلینگ، هایفوتراپی، مزوتراپی صورت، میکرو نیدلینگ صورت

هایفو، جوانسازی پوست، آر اف فرکشنال، جوان سازی پوست، مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ و … کادر بسیار مجرب و با تجربه ای را در نظر گرفته که با بالاترین سطح کیفیت تمامی خدمات این مجموعه را به انجام میرسانند.

برای مشاهده قیمت میکرونیدلینگ صورت و جوانسازی پوست صورت میتوانید به وبسایت مجموعه ویولت مراجعه نموده و یا با کارشناسان مجموعه ویولت تماس حاصل فرمایید

بهترین زمان سفر به وان

شهر وان از آب و هوای کوهستانی برخوردار است، بنابراین اگر قصد سفر تفریحی دارید در اواخر فصل بهار، تابستان یا اوایل پاییز، به وان سفر کنید که هم وضعیت آب‌وهوایی مساعد است و هم بارش باران کم می‌شود. خرداد تا مهر (اواخر مه تا سپتامبر) بهترن زمان سفر به وان است. که در این ماه ها قیمت هتل‌ها و بلیط هواپیما به بیشترین میزان خود می‌رسد. در صورتی که هدفتان از سفر به وان، خرید است؛ هر زمان از سال می‌تواند برایتان مناسب باشد و فصل های حراجی ممکن است هزینه های دیگر مانند گرانی قیمت بلیط و هتل ها را به دنبال داشته باشد.

بهترین رستوران های شهر وان

۱- رستوران Aişe

رستوران عایشه، توسط گروهی متشکل از زنان محلی اداره می شود و هر روز حدود شش غذای مختلف ترکی و کردی ارائه میدهد. برای صرف یک وعده غذایی کامل شامل نان و سوپ ، تقریباً ۱۰ تا ۱۲ لیر می پردازید. سرو غذا در پاسیوی رنگارنگ در فضای باز رستوران، این محیط را برای بسیاری از مشتریان محبوب کرده است.

بهترین رستوران های تهران

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.